Anasayfa / Webmaster / RedaX Makale Özgünleştirme Programı
makale özgünleştirme programı - RedaX Makale Özgünleştirme Programı

RedaX Makale Özgünleştirme Programı

Eğer özgün yazı yazmakta zorlanıyorsanız başka sitelerden alıntı yapabilirsiniz.Tabi kaynak belirtme şartı ile.Ama alıntı yapma durumunu daha iyi hale getirebilirsiniz.Yazıdaki bazı kelimeleri cümleleri değiştirerek yazıya özgünlük kazandırabilirsiniz.Bu yöntem direk alıntı yapmaktan daha yararlı bir yöntemdir.Bu konumda size makale özgünleştirme programı sunuyorum.Program kopyaladığınız bir metindeki kelimeleri eş anlamlıları ile değiştirerek yazıyı özgünleştiriyor. Örnek vermek gerekirse mail yerine e-posta kullanıyor.Tam olarak özgün olmasa da direk alıntı yapmaktan kat ve kat iyidir diye düşünüyorum.

Programın Özellikleri : 

1 – Geliştirilebilir ve Esnek veritabanı yapısı.
2 – WordPress Entegrasyonu ile otomatik içerik ekleme özelliği.
3 – Standart eşanlamlı kelimeler ile değişiklik yerine kalıp cümle ve sözcük değişim özelliği sayesinde daha tutarlı özgünleştirme özelliği.
4 – Yazım Denetimi özelliği sayesinde dil bilgisi ve yazım kuralları denetimi
5 – Sürekli güncellenen yapısı sayesinde güncel konularda daha başarılı özgünleştirme işlemi
6 – Makale Özgünleştirme algoritmasındaki esnek yapı sayesinde %85’e varan özgünleştirme başarısı.
7 – İçerik Özgünleştirme konusunda rakipleri arasında en gelişmiş algoritma ve genişletilebilir esnek yapı.
8 – Son derece şık ve sade kullanıcı arayüzü.
9  – Farklı Kategorilerde Özgünleştirme özelliği sayesinde daha tutarlı özgünleştirme.
10 – Hızlı özgünleştirme işlemi.
11 – Veritabanı yedekleme ve yedekten geri yükleme özelliği.
12 – Özgün içerik kaydetme ve kayıtlı içeriği okuma özelliği.

İlginizi Çekebilir :   Webtures İle Bir Adım Öndesiniz

İndirmek İçin Tıklayın

Not : Program yapımcısına ulaşılmadığı için lisans alınamamaktadır.

Bunları da kontrol edebilirsiniz.

sslcheck 310x165 - SSL Yeşil Bar Sorunu Çözüm

SSL Yeşil Bar Sorunu Çözüm

Son zamanlarda birçok hosting firmasının ve ssl firmalarının sertifikayı ücretsiz dağıtmaya başlaması ile birlikte güncel …

42 Yorum

  1. kemal

    güzel, işe yarar bir programa benziyor :) teşekkürler.

  2. Selçuk Çağlayan
    Selçuk Çağlayan

    teşekkürler yazi guzel olmus :D bazi yazilarimda kullanabilirim :D

  3. Nurettin KAYA

    Çok güzel bir programmış fakat ben yinede el ile yapılması taraftarıyım, bazen program anlamsız cümleler çıkartabiliyor. Türkçe sondan eklemeli bir dil olduğu için bu tür programlar için algoritma geliştirmek zor.

    • İsmail Cem

      Evet bazı kelimelerde sorun çıkartabiliyor.Ama program değiştirdiği kelimeleri renkli olarak gösteriyor yani özgünleştirdikten sonra uyumsuz kelimeleri değiştirebilirsiniz.

  4. SEO

    Her zaman özgün olmak işine yarayacaktır bu program güzel ama siten için ne yararı olacak özgün yaz elinle yazacaksınki her şey google açısında da büyük önemi vardır. Yanı sıralamalarda,markasal değeri alexa değerleri açısında büyük önem taşır

  5. serkan

    Valla ilk defa böyle bişey duydumumarım özgünleştiriyordur :D yazmadan kurtuldum

  6. Berk

    Bak şimdi çok merak ettim. Teşekkürler, baklaım nasıl birşey.

  7. Celali

    İlk defa duyuyorum böyle bir program ama en iyisi kendın yazman daha iyi bence :D

  8. Tayfun Kadir Güler
    Tayfun Kadir Güler

    Güzel bişey ama kullanmadan anlamam bi deneyelim demi :)

  9. haydar çakıralp
    haydar çakıralp

    Arkadaşım senden allah razı olsun tamda aradığım türden programlar çok yaşa emiii :D

  10. Eren KOÇİN

    Denemek lazım.

  11. ahmet idin

    güzel bir programa benziyor indirmeyi düşünüyorum :D

  12. İnternetten Para Kazanmak
    İnternetten Para Kazanmak

    Güzel program indirdim hemen denedim gayet de işe yarar şekilde özgünleştiriyor. Fakat programın sol üst köşesindeki 15 günlük deneme kopyası yazması dikkatimi çekti. Program ücretli mi ?

  13. Yusuf yetişen

    Program güzel fakat bir hafta deneme süresi var o kötü oluyor keşke ücretsiz olsaydı.

  14. Havza Eymir

    Link patlamış ilgilenir misiniz ?

  15. mehmet

    emin olun hocam ben kolay kolay yorum yapmam ama şuan yorum yapmak bütün içtenliğimle geldi elinize kolunuza saglık 10 numara 20 yıldız. saolun

  16. mehmet

    hocam sanırım bunda lisans sorunu var ama :( 15 günlük deneme bu lisans olayı nasıl çözülür bunda ?

    • İsmail Cem

      Bilmiyorum maalesef programı silip tekrar kurun belki olabilir. Ama program yapımcısı sadece 15 günlük ücretsiz yapmış.

  17. hakan

    Merhaba bu programı kullandım 15 gunluk suresı bıttı lisans satın almak çin mail attım gerı donus yok nasıl lısans edınebılırım?

  18. feyza

    Merhabalar,

    Lisans almak istiyorum fakat ulaşamıyorum hiç bir yere. Biri ilgilenirse sevinirim.

  19. Serap CİVİK

    Yukarıdaki edis yazılımın numarası yanlıştır. Ben aradım fırça yedim. sakın siz aramayın arkadaşlar. Saygılarımla

  20. Abdullah Erol

    Merhaba;
    bende aradım yanlış numara dediler. programın lisansını nasıl ve nerden alacağımızı merak ediyorum.
    bir bilen var mı? Sitem için kullanmak istiyorum.
    saygılarımızla

  21. yokmu lisans işine
    yokmu lisans işine

    Bir cozum

    • İsmail Cem

      Maalesef firma artık satış yapmıyor. Belki deneme sürümü bitince revo uninstall ile kalıntılarla birlikte programı kaldırıp sonra tekrar kurarsanız deneme sürümünü tekrar kullanabilirsiniz.

  22. Ali Erhan

    Merhabalar.

    Programın firması artık satış yapmıyor. Programı isteyen arkadaşlar ulaşabilirler.

    Skype : aerhanguven

  23. teknikbilimler
    teknikbilimler

    15 gün süre doldu ne yapmam lazım şimdi acaba?

  24. akçaburgaz çilingir
    akçaburgaz çilingir

    hocam umarım faydası görürüz 15 günlük süre nasıl çözcez ?

  25. sesli sohbet

    çok teşekkürler iyi çalışmalar

  26. redax

    Merhabalar , site iletişim adresinede mailimizi attık.Program yetkilisine ulaşmak için destek@makaleofisi.com adresine mail gondererek ulasabilirsiniz.

  27. sınavlara hazırlık kitapları
    sınavlara hazırlık kitapları

    şuan şoktayım ben o kadar makaleyi boşuna mı yazıyormuşum

  28. oktay demir

    vallah bende indirdim daha önce denemedim bi deneyelim bakalım güzelse kullanırız teşekkürler paylaşım için

  29. Hayri Kırşan

    Bu programların çoğu düzgün çalışıyor, bunu denemedim ama muhtemelen buda eş anlamlı kelimeleri değiştirme mantığı ile çalışıyordur, denemek lazım yine de.

  30. Eray Ergül

    Kesinlikle işe yaramaz arkadaşlar. Çok az kelime değiştiriyor, onlar da alakasız kelimeler. “Değer” kelimesini “Dşayet” olarak değiştiriyor mesela. Aman boş yere denemeyin.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir