Dikkat

Artık daha güncel bir blog olacak !

  • Cem Karakurt
  • 172 Okunma
  • 19 Şubat 2015
  • 5
  • 1

Godaddy Hesap Kilitleme Sorunu

Godaddy‘den ilk defa domain alanların bazılarının hesapları kitleniyor. Ve mail adresinize size bunun açıklaması geliyor. Hesap kilitlenince hesabınıza giremiyorsunuz yani domaininizi kontrol edemiyorsunuz. İlk defa bu hata ile karşılaşanlar Godaddy’e biraz sövüyor ama aslında sövülmesi değil takdir edilmesi gereken bir durum. Godaddy‘nin bunu yapmasının nedeni çalıntı kredi kartı ile alışveriş yapanlara engel olmak. İşe de yarıyor. Kartla ilk kez alışveriş yaptığınızda hesabınız kitleniyor ve sizden kartın size ait olduğunu kanıtlamanızı istiyor. Mail ile gerekli bilgileri gönderince hesap açılıyor. Benim de başıma geldi fakat gerekli bilgileri yolladım hesap anında açıldı. Hesap açıldıktan sonra kartınızla bir sonraki alışverişinizde sorun olmuyor. Hesabınızın kilitlenmesi durumunda aşağıdaki gibi bir mail gelmektedir.

Thank you for being our valued customer. Your account has been selected by our
verification office as a precautionary measure to defend you from possible
misuse of either your payment method or products in shopper account 70335099.

During the login process, our secure site will prompt you to upload a viewable,
scanned copy of the payment method account holder's government-issued photo
identification, such as a driver's license or passport.  In the comments box,
we ask that you also provide a brief explanation of how you intend to use the
product(s) purchased. If we do not receive the requested documentation within
the next 48 hours, your order(s) may be cancelled for your protection.

Upon receipt and verification, we will notate your account that the necessary
documentation to substantiate your account has been received. We thank you in
advance for your cooperation and apologize for any inconvenience this may cause.

Gelen bu maili kısaca açıklarsak sizden kimliğinizi istiyor. Kimliğinizi telefon ile çekip yollarsanız hesabınız açılacaktır. Kart sahibinin kimliği olmalıdır. Mail ile Godaddy’e gönderdikten sonra hesabınız açılacaktır. Açılmazsa aşağıdaki telefondan Türkçe destek alabilirsiniz.

Müşteri Destek Merkezi telefonu: +44 20 7084 1809
Çalışma saatleri: Pa-Cu 9:00 - 19:00 arası
  • 19 Şubat 2015 tarihinde yazıldı.
  • 5 yorum yapıldı.
  • 1

Yorumlar (5 Yorum)

  • teknoloji yazmış:

    bilgilendirme için çok teşekkürler başıma gelmişti fakat domaini başkasına aldırtmıştık banka üzerinden iptal edince domainler içeride kaldı :(

  • emre yazmış:

    benimde hesabın kilitlendi kimliğimi gonderdıkten sonra tekrar açıldı.. 1.kartın kulanım suresi bıttıgınde yeni kart ekledıgımızde yıne hesabım kilitlenirmi?debit kart ile domain almişti..

    • İsmail Cem yazmış:

      Maalesef tam bir yanıt veremeyeceğim ben sadece tek bir kartla alışveriş yaptim Ama tekrar kkilitleneceğini sanmıyorum .Konuda belirttigim mail adresine sorarsanız kesin bir yanıt alabilirsiniz.

  • Tramer Sorgulama yazmış:

    Aynısı bende oldu ama ben başkasına yaptırmıştım. Gitti öle ama domain kapatılmadı.

Yazı hakkında görüşlerinizi belirtmek istermisiniz?